• HISTORIA DE LA MÚSICA ESPAÑOLA. 4. SIGLO XVIII

    MARTIN MORENO, ANTONIO ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420664767 Altres productes de la col·lecció Altres productes del mateix autor
    Esta HISTORIA DE LA MÚSICA ESPAÑOLA es una notable aportación al conocimiento de nuestro rico pero poco conocido patrimonio musical. Cada uno de los siete volúmenes que componen este ambicioso proyecto, dirigido al gran público y a la generalidad de los profesionales de la música, ha sido encomendad...
    Dimensiones: 231 x 158 x 37 cm Pes: 839 gr
    Sense estoc
    32,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-206-6476-7
    • Data d'edició : 01/11/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : ESPAÑOL, CASTELLANO
    • Autors : MARTIN MORENO, ANTONIO
    • Nº de pàgines : 512
    • Col·lecció : ALIANZA MÚSICA (AM)
    Esta HISTORIA DE LA MÚSICA ESPAÑOLA es una notable aportación al
    conocimiento de nuestro rico pero poco conocido patrimonio musical.
    Cada uno de los siete volúmenes que componen este ambicioso proyecto,
    dirigido al gran público y a la generalidad de los profesionales de la
    música, ha sido encomendado a un destacado especialista en el período
    correspondiente. El propósito de los autores ha sido ofrecer al lector,
    en un lenguaje claro, con rigor conceptual y documentación básica, las
    claves fundamentales que le permitan recorrer los caminos por los que
    ha discurrido la música española a lo largo del tiempo: los fenómenos
    más destacados de este proceso, los músicos que la han ilustrado con
    sus composiciones y los tratadistas que se han ocupado de ella.

    Este volumen, cuarto de la HISTORIA DE LA MÚSICA ESPAÑOLA, dedicado al
    SIGLO XVIII, ha sido concebido con el doble propósito de ofrecer al
    aficionado un detallado panorama y de facilitar al experto un manual
    auxiliar para la investigación. ANTONIO MARTÍN MORENO se ha basado en
    los dos grandes bloques tradicionales de «Música de la Iglesia» y de
    «Música Profana», complementados con un tercer apartado consagrado a la
    «Teoría Musical», para ordenar y estructurar la obra. El denominador
    común de la historia dieciochesca, encrucijada de tres estilos
    (Iglesia, Cámara y Teatro) y de dos prácticas (contrapunto y armonía),
    es su función social, que explica en buena medida su rica diversidad
    como consecuencia de las diferencias de gustos y preferencias de los
    mecenas y patrones de los creadores musicales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Esencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Zero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades